Bära bära

Så idag.... sov jag till 1 nästan.
Pappa skulle hämta en värmepanna hos hans syster, den vart det jag och peder som skulle bära ner för farmors trapp som NÄSTAN har en 90 graders lutning som alla förstod skulle jag ju naturligtvis snubbla med denna panna i händerna, arslet tog i trappen och pannan tog på övansida låren, det gick faktiskt bra, hoppas man bara inte har ont imorgon!

Snart så ska man äta och IMORGON BLIR JAG 19! :D tråkigaste åldern som finns men vafan alltid nånting ;)

Imorgon : jobb, slöa hitta på nånting kanske? Men vi ser ju! Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Mli

Grattis på födelsedagen då! :)

2009-02-02 @ 10:45:51
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0