Städning

Så, nu har jag och mattias städat ur hela hans hus. Det gick skitbra nog för att mattias slet hund och jag låt på soffan och hejade på honom lite nu och då.

Men det är ju hans hus så han ska väl städa mäst antar jag? ;)

 

Annars så har det väl inte hänt så mycket senaste dagarna vaknade upp klockan halv 6 idag, borde nog börja vända tillbaka gynet snart eftersom skolan börjar om den 12:fte. Ganska skönt att vara lediga en hel vecka till.

Nyårs vart jättebra tyckte jag, vi satt hemma hos mattias och käka med gott sällskap och sen på kvällen vart Madde jättesjuk tyckte verkligen otroligt synd om henne att hon inte kunde följa med oss, hon var riktigt snäll som lät oss få gå och lämna henne kvar.  Hursomhälst så gick vi till Petrus och komme in hos honom ungeför en minut före tolvslaget :P Var där och drack lite destilerade drycker samt snackade skit med hans främmande. :)

Tyckte det var helt OK nyårs förutom att madde vart sjuk. Men det kommer fler gånger!

 

Även hörde jag att det gick ganska bra för AIK i hockey 7-1 står det till AIK mot luleå just nu, inte för att jag är så insatt men det är väl ganska kul när AIK vinner och hälften av människorna man känner är på bra humör haha! ;)

 

Nu ska jag och mattias sätta oss i hans bastu och bara njuta av värmen :D Ha det bra tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0