Projekt arbete!

Jag är en dålig bloggare javisst! Ja vet! Ni får läsa samma inlägg flera dagar i rad, ber om ursäkt till mina trogna läsare, speciellt LINDA som alltid klagar på att jag inte uppdaterar. Förlåt Linda!



Nu idag har jag och min projekt kompis Sandra varit på förskolan och fråga om dom vill delta i vårat projekt, vilket dom ville kändes otroligt bra när dom sa att det lät som en bra idé, hade blivit problem om dom tackat nej, tur folk som jobbar på dagis/förskolor är trevliga =D


Annars än det har det inte hänt så mycket, hoppas för allt att AIK vinner ikväll, vore helt underbart! Ja jag har blivit ett hockeyfan, finns inte mycket annat att göra här uppe i Norrland. =Þ

Snart är klockan 10:08 då ska jag med bussen till skolan, var tvungen att hoppa av bussen påväg till stan för jag hade linserna hemma och har en tid hos optikern för att han ska kolla till linserna (återbesök) så där förlorade jag en timma av min lunch, får väl käka en svettig fralla på skolan antar jag, *suck* precis min planering. Jag känner ju att jag inte är så duktig på att planera i vissa fall,

Aja nu ska jag dra sköt om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0