Jobba jobba

Idag har jag, träffat emelie och hon tog igen sin cykel, på den korta stund dom var här hann hon och tesse såga mitt hår >.<

Kört bil lite random till stan och tillbaka för mamma skulle hämta biobiljetter och lite skit.

Hjälpt Peder gräva ett hål sen när jag kom hem ifrån honom fick jag lite tråkigt att jag var tvungen att gå ut och gå, komme fram till att jag gick precis en mil på ganska prick 2 timmar ... Vilket då motsvarar 5 KM/H som ska vara ett vettigt gå tempo.


Sen ska jag tydligen börja gå ut och gå med Peder en timma varje dag? När lovade jag det?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra jobbat! Och tack för hjälpen! =)

2009-04-16 @ 09:06:20
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0