Dåliga tider

Så då har man officielt blivit singel :O det sög ju mänger men men, älska glömma och förlåta. Lättare sagt än gjort antar jag.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan alla som stöttat mig i dessa jobbiga tider, tack till alla!

Varit på fest nu igår (fredag) då jag fick skjuts av min far till stan och sen gick jag till balder för där var det tydligen fest, när jag kom dit vart det tydligen ändrat till nått ställe på anderstorp (längst bort i anderstorp). Komme fram och det var en tvättstuga som inte var helt så partajig, ingen musik och väldigt dålig stämning mycket skrik etc.

Sen så följde jag matilda hem som bor borta vid lejonströmsbron och det var en lång kall promenad dit, sitta där några minuter sen dra till subway och vara social medans andra trycker i sig goda mackor ...
Efter det fick vi skjuts av malins pappa hem till matilda där jag fick sova i en hård bäddsoffa.

Väldigt händelserik kväll hoppas man kan göra om den!

Ikväll blir det antagligen att bara ta det väääldigt lugnt om inga fler planer kommer fram ut intet

Oh! Jag har också gått ner 2 kilo denna vecka! Min bantning verkar bara funka på vintern! Är såå glad!

Kram till alla!

Sorry jag inte uppdaterar så ofta men hoppas man kan hitta på mer skoj att skriva om i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som att du trots allt hade en bra fredagkväll. =)

Du vet att jag alltid finns där om det är jobbigt. Och även om det inte är jobbigt. =)

Love you bro!

2008-11-15 @ 18:34:51
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: mamma

Håller med föregående talare. Kram lillebror Love you mamma

2008-11-15 @ 23:03:59
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Linda (Kusin)

det var ju jätte tråkigt är ledsen för din skull men du har mitt nummer om du bara vill snacka var ett tag sen man hörde av dej men slår nog en singnal nån dag:) mvh en som saknar dig

2008-11-15 @ 23:08:02
URL: http://busiig.blogg.se/
Postat av: daniel

hej kim jag har ju inte sätt dig på ett bra tag jag undrade om du kunde hälsa på om du känner för det :) om det passar du vet väll att jag gillar att spela med dig och du är ju rolig

2008-12-29 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0