Brännan

Ja idag har vi med skolan varit i en klass me 7or och haft lite lekar. min grupp fick ämnet kärlek!
Vi hade lite lekar och genomgångar med dom (små??) barnen fast om man går i sjuan borde man inte bli kallad liten, fast min syster är jättegammal och är fortfarande liten så det gör nog inte så mycket :)

Iallafall jag hade jätteskoj på brännaskolan och hoppas verkligen vi får göra om det!


Just nu sitter jag på min webbdesign kurs och försöker lära mig en design till denna blogg och om det går åt fanders kommer jag nog gå till min kusin och be henne hjälpa mig lite :D


Och ikväll blir det förmodligen fara och bada me dahlman och jonas jonsson!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du får väl komma hit å äta upp den sista. :P

2008-10-08 @ 11:15:23
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag ska köpa massor med godis till er på lördag istället... =P

Kram!

2008-10-08 @ 11:27:10
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0