Nya bloggen

Detta blir då min nya blogg! Min syster tyckte jag skulle flytta min blogg ifrån blogspot så då skapade jag denna!

Länk till min gamla blogg Kimpastompa.blogspot

Skriva lite också måste man göra ju!

Har inte skrivit nått blogginlägg på länge nu känns det som ... min syster klagar hela tiden på att jag måste skriva nått intresant så hur har nånting att läsa ...

Har inte mycket intresant att skriva just nu dock utom att min nya 40" tv ser riktigt bra ut i mitt rum och jag är riktigt nöjd med den!

Och ikväll blir det fest i våran stuga som min syster har fixat :D Hon är så söt lilla åsa!

Kommer skriva nånting i bloggen när jag kommer hem på söndag kväll!

Grattis till peder och krister som fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0