Ånäset

Så vi kom på denna spontan idé att dra till Umeå mitti alltihopa alla ville ha mig dit så då tog jag och stack dit ...

Nu sitter jag här i ånäset där jag slaggade inatt på en väldigt hård madrass, jippie!!!

Så idag har jag skottat som ett as för att få fram ett hål nog stort för att få fram en studsmatta mitt på gården.

Blir nog slagga här inatt också.

Hittar ingen sony ericsson kabel te datorn så jag kan inte lägga in några bilder.

Alla bilder jag eventuellt lägger upp finns på bilddagboken, användare "Perssons90"

Tycker som det är behagligare att göra så, läste någonstans att man eventuellt kan lägga in Bilddagboken på "Bloggkoll" om min syster är beroende av att kolla bilder! ;)

Nu ska jag kolla runt lite mer har som smått ont i magen efter köttbullarna och potatis, Jonas och hans mamma skämmer typ bort oss med mat!

Kommentarer
Postat av: LoaAa

Jag vill oxå bara resa iväg jue >.< Blir avis här ;)



Hahaha...jag sov på en mjuk madrass inatt iaf^^ ;)

2009-04-12 @ 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0