Idag har jag?

Vaknat, ätit, spelat dator, ätit ...

Sen fick jag ett sms av åsa som frågade efter mig eftersom jag tydligen vart tvingad att gå en timma med Peder varje dag!
Riktigt nice att vara och gå med peder en stund kanske ska gå ut själv en sväng vill komma i form inför beachen 2009! (Som om det kommer att hända?)

Sen skottade vi igen hålet jag hjälpte honom skotta upp igår. Satan va onödigt att skotta igen vårat vackra hål som vi gjorde ? Det va ju så fint!!


Nu ska jag dock sätta mig och se nånting på TV och våldgästa åsas kylskåp efter nånting vettigt att äta kanske??

Finns nya bilder på BDB, sitter och funderar hur man ska kunna ha med den på "blogglovin" sett att det finns bilddagboken länkar där

Vet ni inte hur man hittar??

Bilddagboken.se   - Användare: Perssons90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0