Mycket göra

Haft mycket göra senaste dagarna. därför har jag inte hunnit skriva så mycket, mina läsare får läsa samma inlägg minst 5 gånger innan jag skriver ett nytt ... Vet att ni blir arga och jag borde skriva nånting intressant. Men då får jag "ostor" syndromet där jag skriver att jag ska gå på toa in bloggen, känns väl värdefullt att läsa .. ibland.


Nu sitter jag här efter en dags flängande, varit på konsum och köpt mat för helgen eftersom mina föräldrar drog till stugan ^^
Marcus babblar en massa om att vi klockan 03:00 på natten ska göra en kladd kaka och äta den, ELLER sova. Har inte bestämt mig vilket det blir än ... Jag hatar när han försöker övertala mig att vara vaken hela natten, ska nog slå honom.

På måndag ska projekt arbetet vara klart och redovisat, hoppas verkligen på det bästa ... Det kommer nog bli riktigt trevligt faktiskt, måste fixa en video kamera så jag kan filma projekt arbetet, har någon en över vore det underbart man fick låna den!

Nu retar macus mig för att jag är riktrigt kittlig.


Glömde publicera, såg nyss film till 5 namnet var LIDA som annica fick mig att se. Riktigt bra faktiskt

Kram på er alla! Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0