90 02 04

Okej så, idag vakna jag på relativt bra humör! Fick äntligen mina timmars sömn som jag behövde! :)

Var på Rönnskärs IF (IF = Innebandy Förening) och var ute på rönnskär, där vi hade uppgift att städa föråd. Då fick jag visa framfötterna, I stort sätt så sa jag bara ni pekar jag bär, lyckades fylla en hel kontainer med skräp iaf. Gamla lottoautomater, tröjor och allt annat en förening sparar på.

Utom det har min dag varit ganska tom, planerade helgen lite, fick veta att jag är LEDIG PÅ FREDAG!!!!! Badhuset någon?

Även Lördag ska jag på badhuset vakna 9 sen dra dit 10-2, blir perfekt jag är helt sugen på att dra och bada ;P

Fick feta uppgiften av Veronica, ska dra på skolan i skellefteåhamn och dela ut ankäter om fritids gårdar. Till alla klasser 7-8, kommer bli riktigt skoj hoppas jag är sugen på att testa!

Efter detta inlägget görs ska jag lägga till en massa länkar på höger sida lite längre ner på min meny >>>

Kramar åt alla!

Kommentarer
Postat av: Josefin

tack :)

2009-02-04 @ 17:14:40
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0