Feb 23

Igår var jag hos Marcus och tittade runt i hans hus och pratade lite med hans mamma, kom visst hem klockan 5! på morgonen, tur jag hade sovmorgon, Marcus är dålig för min sömn tror jag ...
Hursomhälst lärde han mig blanda olika kemikalier så det började brinna osv, ganska kul att vara hemma hos honom.

Sen har vi kommit fram till att Maddes gramatis är väldigt dålig såhär sa hon när vi åt:
-"Jag känner mig som en barn, med en liten tallrik en liten glas och en liten bestick."

Sen nyss frågade Madde:
-"Skulle mattias komma hit eller?"
Medans mattias står på andra sidan dörren, kastar upp den och skriker till.
Det tyckte visst Madde var lite läskigt.

Kommentarer
Postat av: madde

de var läskigt!!!

2009-02-25 @ 19:57:41
URL: http://maddsson.blogsopt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0