I would walk 500 miles

Jaa då  satt vi i ursviken efter en filmkväll hos petrus där vi såg "Get Smart" och nån action rulle ifrån 1993 när vi satt i filmrummet kände vi att det lökade och vi komme fram till att det luktade "Kompis" Det är en snällare version av termen det luktar satan. Jag satt i rummet i en timma när jag gick på toan sen tillbaka kändes det som om lukten ifrån rummet gav dig en ordentlig käftsmäll, ungeför som att gå från normal svensk temp till ett rum med MASSA VÄRME FUKT OCH STANK.
Jag trodde jag skulle dö när jag klev in, för att sen upptäcka att mitt rum luktade ungefär lika illa... blir att städa där imorgon när jag kommer hem.

Nu sitter vi hos madde efter 3 timmars walking, vi gick typ sakta fast 1.3 mil är inte så kort sträcka, sista biten ville jag lägga mig i en snöhög och typ dö, jonas och madde är i duschen och myser medans jag ska dela ett täcke med Makkan? Detta kan bli intresant.

I morgon kommer min pappa gå i taket för då har jag gjort min piercing i tungan. ^^
Mamma tycker inte iden är så bra, pappa hatar den. Perfekt för en trottsig ungdom, Syrran tycker jag ska göra det och min kusin emelie tycker också jag ska göra det. Jag som trottsig undom kan väl inte göra annat än att INTE lyssna på mina stackars föräldrar som har uppfostrat mig och betalt mitt liv ...

Nu ska jag fan lägga mig och sova och hoppas att man inte vaknar på tok för sent imorgon alltså. Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mli

Jo de kan man lugnt säga. Jag va typ gu förbannad hela matchen.

2009-01-06 @ 05:12:09
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag e då fan i mig inte blond cp

2009-01-07 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0