Helg skola osv

Kort sammanfattning av denna helg, var nära på att blåsa av mig en hand när jag och Marcus "testade" en liten grej, gick inte som planerat men de var fan inte tråkigt!

Testa göra det igen med ungefär samma resultat, denna gången var min hand inte inblandad i alla fall.

Annars har jag väl inte gjort så mycket i helgen, va med Marcus till typ 1, sen drog jag till cippe som hade ett lan på G och råkade slockna i hans säng, Ja på hans blogg fanns det 2 feta grabbar i hans säng, den ena var jag xD
Tur man kan slagga hos cippe om allting annat failar ;D

Idag har jag haft en EL utbildning, allt var ganska logiskt egentligen men de va cooolt som fan när han brände en spik i 2 delar med hjälp av nått sorts ström, nu minns jag inte vad han sa. MEN jag har kommit fram till att vi ska INTE leka med ström det är en DÅLIG grej.

Annars har jag som inte nånting vettigt att skriva ska jag vara helt ärlig. Svenska nationella på onsdag, skriva berättelser i 4 timmar helt klart inte kul xD

Blir kanske vara med Marcus idag se om man kan hitta på nånting sedan, ska till honom och hämta mitt playstation hur som helst ....

Kommentarer
Postat av: Leonard

Haha x)

Jättefin blogg förresten, har börjat prenumerera på den via Bloglovin, undrade om du kanske kunde kika in på min och prenumerera med? :) Ha det så jättebra!! :D



Leonard

2009-03-30 @ 20:16:50
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hehe.. han kommer inte undan! =P

2009-04-02 @ 09:20:17
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0