helg igen! slut igen!

Så denna helg har gått fort ... bara svepte förbi, han iallafall fånga en hel del av den :D.

Varit på piteå havsbad och badade lite och åkte toalätten där, dom har byggt till en massa och det vart jättebra där!

Lördags var det fest här i mitt rum och allt är i en ända röra borde städa men jag känner inte att jag har tide orken eller lusten... okej tiden har jag men dom andra två förblir kvar. :P

Var ruskigt kul att spela guitar hero 4 och lite twister osv, nog för att jonas dominerade på allt och ingen kommer vilja spela med honom mer :P

Imorgon: Förmodligen blir det att träna med Peder och se hur det går, eftersom vi tydligen har sagt att vi ska göra det kommer nog Åsa bita oss om vi inte far så :P

Nu blir det att se nån film eller nånting skoj!

Kram på alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

de ska fotas och mätas innan ni far så vi får se resultat... ;)

2008-11-30 @ 21:09:39
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0