Hem idag!

Varit och sovit i Ånäset i snart 2 dagar, trivs verkligen här ute i skogen. det är sol fint väder och inte all för mycket folk. Landsbygden med några affärer jag stormtrivs verkligen här alltså!
Jonas morsa lagar otroligt god mat alltså, tror nästan jag ska spricka när jag är här och äter ... Får nästan dåligt samvete när jag kommer hit och äter medans dom inte vill ha betalt för det ... Men jonas äter hos mig ibland också så det gör som ingenting hoppas jag.

Det är nånting med Ånäset jag gillar ... och annan landsbygd för den delen, det är som bara riktigt trevligt med öppen natur. Jag är väl ingen storstads människa trotts allt, nog för att jag inte tycker det är en dålig sak men vadå!


Just nu sitter jag i jonas kök med min väska och ser på hans mamma gör mat samtidigt som jonast dukar på bordet.

Träffade även lite nytt folk här idag, älskar att träffa nytt folk alltid trevligt!

Men snart snart ska jag hem, inte för att jag sakar att vara hemma eller någonting, känns väl rätt skumt egentligen jag brukar eller åtminstånne borde längta hem lite, men jag som saknar inte att sitta hemma. Blir ganska att vara mer i ånäset framöver, hade jag inte jobbar i sommar hade jag förmodligen bott i stugan!

Saknar verkligen att vara i stugan också för den delen men men, snart kommer sommaren då blir jobba sen blir man väl arbetslös? Då kan man passa på att vara i stugan hela dagar!

Nu ska jag försöka hjälpa till lite här istället för att bara sitter och knappra!

Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe jobbigt bara att dom i söder har haft sol i typ en månad :P

2009-04-13 @ 16:44:27
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: LoaAa

Sol och sommarvärme typ :P

2009-04-13 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0