Dag Sammanfattning

Vakna drog till APU där jag fick sluta 6 timmar tidigare för jag skulle till optikern, tog en buss till stan och kolla lite när Madde klippte sig, fick linser hos optikern för min långdistans syn inte är den skarpaste, typ det underbaraste i världen! Jag såg hur bra som hällst!

Följde sedan madde och åt mat på A-Torp chilla lite med hennes polare fick skäll av Ronja för att jag försökte hjälpa henne med matten, påminnde lite om syrrans minsta unge som "KAN KELV" ... Men men.

Gick halvvägs tillbaka sen komme madde och vi gick runt och kolla lite på kläder, fick tag i en snygg tröja faktiskt.
Gick tillbaka till optikern, förlorade mina linser, blev ledsen :( Ska få nya imorgon eller övermorgon typ.

Sen lärde jag mig namnet på alla Maddes polare också värsta fett, tar ett tag innan jag kan alla, men tydligen vet ALLA vem jag är och jag vet typ inte vem NÅGON är :O Kommentera i bloggen så jag får tag på eran blogg adress kanske? Någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha xD "Kan Själv" :P

Min blogg har du väl redan :)

2009-02-03 @ 22:50:46
Postat av: Ronja

Oj :P Glömde nammnet xD

2009-02-03 @ 22:52:03
Postat av: Cipple

Synd jag är sjuk, annars hade du fått bjussa på en fika ;)

2009-02-03 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0