Dagen!

Okay, vaknade imorse, som valigt wow! före väckarklockan fan inte hänt ofta i mitt liv ;P

Sen for jag till örjans skolan och lämnade ut mina enkäter som ungdommarna där skulle fylla i, gick bättre än väntat alla fyllde i dom om var relativt tysta.

Sen när jag kommit hem följde jag åsa till maria och första frågan jag fick när jag kom in igenom hennes dörr är "är du aldrig i skolan", nej det är jag inte för jag har APU mwaahhaa :D

Sen har jag skotta en hel del snö, pappa skotta mer än mig på förmiddagen så jag skicka hem honom när han såg trött ut, så han slipper dö i förtid.

Sen såg jag HOCKEY för första gången i mitt liv, en sak är då klart TACKLA MÅLVAKTEN DE VERKAR SKOJ!
En målvakt knuffa till en svensk och när han skulle typ säga ifrån då kom 12 ryssar på honom, ganska likt situationen här i sverige vad gällande alla gräl typ?
Nu ska jag då fan sova, ledig imorgon på morgonen blir väl att slappa sönder antar jag, är "Personal" på ett disco sen på kvällen iaf, de kommer bli fett skoj ;P

Kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0