Vecka

I veckan har jag inte hunnit med att skriva nånting eftersom när jag kommit hem han man inte alltförmycke sen direkt isäng.

Har iallafall skaffa en egen ventrilo server, vill ni låna den och är sköthamma kan ni få IP av mig ;P Ni måste sköta er dock annars blir jag ledsen!

Jag har blivit sågad av timmoty för att killar ska inte ha blogg tydligen det är "tjejigt" men han verkar ju läsa den så ...?

Skolan har börja 2 försovningar första dagarna men vad kan man förvänta sig när man haft väldigt väldigt väldigt lugn APU

Har även skaffat linser nu också och min blink reflex har blivit väldigt avtränad för att lyckas peta in silikon bitar i mina ögon.

Idag såg jag på hur man gör en science fiction roleplay figur som man agerar ur, typ teater gubbe Lina hade små problem hur hon ville ha det men de gick ganska bra i slutet, Marcus och den andra killen gjorde en osynlig gubbe som kunde flyga och kasa 1 x 0.50 meters stenblock som gav ifrån sig en shockvåg när den landade, väldigt overpower om ni frågar mig men de lät fint.

Sen gick vi och åt på max, där jag fick en ganska rolig kommentar av Linda, då vi diskuterade anime där alla ser söta ut i kattöron, jag sa att jag inte ville ha några då sa Linda att jag borde ha det och att alla feta personer va söta i kattöron.
Tack för den passningen, nog för att hon inte antydde att jag va fet men på det sättet hon sa det på lät det nästan som det! xD (Hon sa även senare att hon inte menade på det sättet.)

Sen gick vi till Kanalen där jag spelade biljard me Marcus, måste ta en till match eftersom vi slutade 1-1.

Hockey på lördag ochså kanske ska se den matchen, blir isf bara jag och Madde om hon vill gå med mig villsäga.

Mitt nya scema ser lite bättre ut än det jag hade i början av terminen i alla fall, väldigt glad för det.
Mitt nya Scema TRYCK FÖR ATT SE!

I övrigt ser min helg inte alltför planerad ut just nu, får se vad man kan hitta på för roligt. Nånting ska man nog kunna hitta på.

Ber om ursäkt en gång till för att jag inte skrivit på nästan en vecka! Ska börja lägga in lite mer nu framöver så folk slipper läsa samma inlägg om och om igen sen måste skälla ut mig för att det tydligen är min plikt som bloggare att skriva saker hela tiden.

Plus att min syster har flyttat in i sitt hus nu så jag förlorade min "låtsas storebror!" :( Vem ska jag nu reta dagarna i ända? ... Mamma får väl bli nästa offer som vanligt tills någon annan dyker upp ...

Ber som hemskt mycket om ursäkt att jag kasta en vägg av text på mina läsare men jag kände mig tvungen att hinna ikapp lite! Sorry!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ml

Jag visste att det där uttrycket skulle komma tillbaka och bita mig i arslet! :P

2009-02-19 @ 00:14:03
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv: Tack gullunge! Hoppas du kommer hit på lördag! Blir lite fest för la familja.

2009-02-19 @ 08:42:18
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Josefin

härligt att du börjat få upp ögonen för hockeyn ;) Hehe okej :P själv ska jag till haparanda då så jag missar matchen.

2009-02-19 @ 18:28:15
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & foto ..

Vilken härlig blogg du har ! :)



/ En tjej i storstan

2009-02-19 @ 23:50:15
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: MusicFreak

Haha, du skriver inte så lite om man jämför med mig ;)

2009-02-21 @ 15:47:04
URL: http://heismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0