Film MM

Idag har jag varit kreativ!

Köpt nya skor! Skitsnygga för att mina gamla höll på att falla sönder, bokstavligt talat nån mil till och dom hade nog gått i bitar. (Maddes fel att hon bor långt borta)

Sen har jag bytt stav i tungan så jag har en metall nu istället, ser otroligt mycket bättre ut än den fula vita plastkulan ;P

Sen var jag på ungdoms gården och skoja runt lite me ungdomarna där, sen efter det blev det att fara till petrus och se film!
Såg nån rolig komedit.

Men det roligaste var nog när dom skulle köra "Skate 2" där ett "Mode aka Spel läge" var att göra illa sig själv så mycket som bara var möjligt, jonas hoppade ut för ett hopp, kasta iväg brädan, flög kanske 15 meter rakt fram med 20 meter ner till backen, snurrade lite i luften och landa på huvudet, han fick typ 25,000 poäng för det sen fick han 19,000 till för att han fick sin gubbe och ligga och göra döttsryck!

Ett spel som jag gillar ;P
På måndag blir man 19!!! :D tråkig ålder visst men vi ska fira imorgon lite, fara ut och äta gå på krogen och sen hem till mattias kanske och chilla i hans bastu och snacka skit i ett par timmar!

Ska försöka ta lite bilder och lägga upp så josse slipper klaga på att jag inte har några personliga bilder på bloggen ;)

Kram på alla!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hm... Låter ungefär som om Jonas lagt in detta inlägg :P

2009-02-01 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0