Hockey!

Idag så har jag blivit sågad av typ alla att jag uppdaterar min blogg för sällan! :O Vilket jag kanske gör. men skoj att läsa typ "Idag gjorde jag ... inget" slut >_<

Iallafall jobbade idag ... 2.5 timmar fick skrivet att ja va där 8.

Drog te stan hade körlektion som gick faktiskt riktigt bra, ska träna på lite jota etc.

Sen blev det att följa Madde and her Crew till hockey, matchen gick åt helvete hela klacken sjöng samma låt i 5 minuter med en text som bestod av 5 ord om jag inte minns fel ....

Matchen gick väl åt helvete Aik förlåra med 0 mot 1.

Men jag nöjde mig med att se att madde blev bara argare och argare och hennes kompisar skrek och kommentera matchen ifrån läktaren. Hörde ingen säga typ "SNYGG RÄDDNING" bara "PASSA DIN IDIOT" etc, tur dom på planen inte hör erat skrikande hur högt ni är skriker!

Det var faktiskt riktigt trevligt kan tänka mig att gå dit nån fler gång mäst bara för stämningen egentligen.

Nu ska jag göra ... nåntig ett tag börjar inte jobba förns halv 2 imorgon så ^^

ÄVEN hade jag tänkt ta kort på hockeyn lite men min kamera la focus på lamperna hela tiden och jag kände verkligen att jag helt enkelt inte orkade bry mig ...

Får väl ta kort av brorsans hundvalp och lägga upp för att folk ska läsa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0