Sågad totalt

Idag skulle vi äta hos farmor och jag som inte är så van med att äta med denna pinne i käften ;P

Först när vi kom tittade farmor på mig som visste jag hade gjort det
-"Ta ut pinnen ur käften pojk, Du är ju inte riktigt frisk som har den där"

Sen när vi satt och åt och jag åt vääldigt långsamt för att inte skada mig själv tittade hon på mig och sa
-"Tror du verkligen att du vart snygg med den där i munnen?"
*Alla börjar skratta, Peder tittar på mig med skadeglädje*

Liten stund efter det frågade hon hur mycket sen kostade.
-"500 spänn" svarade jag.
*Hon tittar besviket ner i bordet*

Sen vid efterrätten åt jag glasstårta väldigt långsamt, det va kallt och skönt emot svullnaden.
*Farmor säger åt mig att äta fortare och Peder ler med skaleglädje som vanligt*


Nu sitter jag här med Mattias och Linda och ser på när dom spelar Guitar Hero :P
Mattias sa nyss till sin korta flickvän.
-"Ställ dig upp i sängen så gör vi en high-five!"

Kommentarer
Postat av: Mli

Va taskiga dom ä me de! Farmor tyckte min va gullig. :P

2009-01-09 @ 13:58:59
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Josefin

okej :) ah men då var de nog bara för att hon var tvungen dra ut staven några ggr för min tunga är så kort så hon fick som inte igenom den. Jamen va bra att de går bra :)



vadå köpa? vem har sagt ngt om att köpa saltlösning...gör själv...koka upp vatten så att du kokar bort alla bakterier och sen rör du ner en massa massa salt...de funkar hur bra som helst :) sågjorde jag...ha med dig en petflaska (typ 50cl) full med saltlösningen och gurgla några ggr per dag :) går hur fint som helts och är billigare



ja jag fick ju nys om din blogg via madde så ja blev ju nyfiken om vilka gangstrar hon är me ;) för hon pratar ganska mycket om er :)

2009-01-10 @ 14:22:08
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: Josefin

okej de låter bra :) men va fortfarande försiktig så du inte biter i staven...kan du prata normalt då? :)

2009-01-10 @ 18:49:26
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0