Dagen idag

Varit i piteå och badat hela dagen, där jag fick en kram av Madde! Yay det gjode min dag bra efter att jag blivit väckt på tok åt helvete för tidigt, sen suttit och väntat på en parkering i 30 minuter för att jonas pappa inte är så snabb på att göra saker.

Sen bada man, jag åkte typ hela tiden satt nog stilla minst av alla ... Tur man har barna sinner kvar, men då är man helt knäckt på köpet :P


Man slutar inte leka för att man blir vuxen, man blir vuxen för att man slutat leka!'

Sen har man varit på ICA MAXI och fixa godis, tror denna dagen vart ganska lyckad trotts allt.

Fortfarande ingen ide till blogg kriget, trotts att jag och Madde har funderat massor kringom det ...

Kommentarer
Postat av: Josefin

har lagt ut bilden på dig på min blogg ;)

2009-03-07 @ 23:46:45
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0