Helg, sämsta bloggarN ever!

Ja då, denna helg har varit riktigt najs. En kompis till Marcus vid namn Annica var och hälsade på, så vi såg lite film hade kuddkrig och njöt av livet, gick ifrån bersan te MAX för en burgare för att vi vart hungriga, sen bjöd vi på den berömda BERGSBY glassen, nog för att det bara var en strut och inte en stor våffla så vart dom läss glassen! Det är ju det som är hela meningen med att äta glass i bergsbyn! :D

Än en gång har bergsby kiosken segrat!

Annars har vi väl inte gjort så mycket, va vaken till 6 såg film steg upp 4 dagen därpå lalla framför dator / TV kolla på piercing smycken, ja peder jag är ganska lejd!

Måste väl än en gång be om ursäkt till alla blogg läsare där ute som får läsa samma inlägg 3 dagar i rad, har som inget vettigt att skriva sen när man väl skriver det då minns man inte vad som hände, borde kanske föra antäckningar.

Hur som haver, ska nog skriva nånting intressant imorgon efter min skoldag om det nu händer nånting där!

Eller inte efter skoldage, efter AIK matchen, ska se om vi kan vända detta underlag och för att detta kan bli den sista hockeymatchen för denna sesong, då blire ju sommarlov för AIK iaf.
Hoppas ju verkligen inte det är fallet, jag hoppas och hoppas vi går vidare!

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha jag antecknar ibland, vilken nörd jag är :P

2009-03-24 @ 01:35:24
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0