KIM

Idag grattade min älskade syster! min på min namnsdag! (Hon är för övrigt världens bästa syster)

Nån komme ihåg det fina namnet denna fina dagen! :)


För övrigt är jag en kass bloggare, får som inte ihop nånting vettigt att skriva, och eftersom jag inte är modebög så kan jag inte trassla in det i min blogg för att få en miljon läsare per minut.


Aik förlorade, Inte så skoj .... Hoppas bara dom tar igen det matchen var otroligt jämn tills slutet, då som petade in ett mål, i tekningen skulle aik byta in målvakten emot en spelare för att få in pucken sista 15 sekundrarna, då vann färgestad tekningen och fick in pucken i tom kasse, sånt som händer bra försök av AIK i alla fall. Jag njöt då av matchen, och slå i klacken och sjunga. Rätt skoj med körsong med folk man inte känner, fast alla kan låtarna ändå.
Nästa hockeymatch, måndag, ska dit och se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0