Nattsuddning på en torsdag! Ja man tackar ja!

Idag på skolan träffade jag en lärare som går igenom alla mina betyg, hon fick faktiskt lite hopp i mig när hon berättade att jag kan studera upp alla mina baff kurser som jag inte klarat sedan tidigare år efter studenten, för att jag fortfarande är skolan ansvar rästen av året jag är 19 ;P
Så då vet jag vad jag ska göra när jag gått ut och arbetslösheten är stor, har även bestämt mig jag ska söka jobb inom personlig assistent, vore ganska kul att få sitta och hjälpa någon med kanske samma intressen?
Sommarjobbet ligger på rönnskär iaf, tur jag hade som fick det kändes riktigt nice när brevet hade kommit, då har man pengar ett tag iaf, denna gången har jag TV till mitt rum och sådär, så jag antar att jag ska spara dessa pengar längre.

Idag när jag gick hem ifrån skolan var jag bara allmänt glad att skoldagen var slut, inte för att den varit dåligt eller någonting, måste ha varit för att min framtid set ljusare ut! :D
Sen påväg hem fick jag ett MMS av en kompis gjorde mig faktiskt riktigt glad. (Vem och vad som MMSet innehöll förblir en hemlighet) Men är mycket tacksam över det, gjorde min dag ännu bättre!
Finns typ inget bättre än att få spontana MMS / SMS av fok, väldigt social av mig iaf svarar på alla SMS jag får på min telefon om det inte står typ "okej" eller "mmm", kommer jag inte på nånting att skriva efter det kan det lätt hända att jag dissar det! Skyll er själva dissade människor!

Sen nu på kvällen gjorde lite läxa, studerade inför provet som kommer imorgon då jag läst kapitel 1 + 2 som jag gjort några gånger och perceptions processen kan jag redan ganska bra ...

Sen typ klockan 9 kom Marcus han som bor i bärschhbyn (Bergsbyn) att jag skulle dra dit och vara social med honom, vilket vi då gjorde. Jag och Marcus bildar ett väldigt konstigt lag, vi har känt varandra i ungeför 4 veckor, jag har varit hemma hos honom inte mer än 10 gånger iallafall och han har kanske varit hos mig inte ens 10 gånger.
Ända känns det som om vi kännt varandra mycket längre, vi kommer på dom mäst idiotiska idéerna. Som idag satt vi och diskutera vid hans köksbord med hans mamma och hans syster + hennes kompis att allt man säger kan förknippas till SEX, det största samtalsämnet EVER typ. Dom sa ord, och vi skulle då komma på nånting som hade med sex att göra. Då sa hans syster "Tillbringare" och pekar på saft tillbringaren. Marcus tittar på den och säger "Tjaa, det kan funka om man är grov nog." Då dog jag och drog nästan ett helt vattenglas ner i mina lungor. Helt klart en underbar kommentar!

Sen kom vi på att vi skulle gå ut och slåss med baseboll trän vilket vi gjorde, gjorde nästan ont där ett tag var några nära träffar på väldigt känsligt område (!!!Akta framtida familjen!!!). Men det var skoj, diskutera lite, kollade på stjärnor ...

Sedan händer det ofattbara .... det fanns bara inte, skulle visa marcus ungefär hur jag tyckte det gick till när jag drog ner mig i en vattenpöl när vi gick ifrån stan en gång med Annica. Då hände det ... jag snubblade/halkade/flättra första gången denna vinter!!!! VARFÖR? VARFÖR!? Kunde inte vintern tagit slut så jag fick en halkfri vinter!!
Låg länge och tittade på stjärnorna, tänkte det är inte sant! Jag kan inte ha trillar första gången i vinter, helt ofattbart.
Det gick så fort, sen var denna milstålpe förstörd! Har inte gått en vinter utan att jag halkat! Detta kunge ha blivit personligt rekord! Men NEEEEJ! Tror någon i himlen hatar mig!

Mina planer för imorgon kommer bli väldigt slappa, kanske blir att hitta på nånting, kanske inte. Hur som helst så kommer det bli att plugga som ett svin, ska nog kanske be Marcus förhöra mig litegran, alltid bra att ha en plugg kompis.

Nu känns det som att jag fått in en väldig massa, ska nog nöja med mig detta just nu!

Ni får mer är gärna kommentera, det är väldigt roligt när det finns kommentarer att läsa!
Lite reflektioner på vad jag skriker, vad ni vill se mer av eller nånting ni tycker jag inte borde skriva om kanske?

Envägs kommunikation är jobbigt, Så kommigen kommentera! Snälla kommentera! Blir KLAD HEST DÅ!

Nu ska jag kila isäng klockan är redan mer än förmycket!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jaap

Boooooooooring...

2009-03-27 @ 02:03:18
Postat av: Maria

Sköt skolan för helvette Kim utan utbildnig är det inge kul;)

2009-03-27 @ 08:36:30
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller med Maria.. se bara på din olyckliga syster.. :P Och du, vad betyder KLAD HEST?

2009-03-27 @ 09:59:02
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0